استکبار و ایادی آن حتی فکر تجاوز به ایران را هم در ذهن خود جای نمیدهند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 113
نویسنده : علی

 

دریادار بیغم در این صبحگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت:در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر هستیم که الحق یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است و نقطه عطفی در دوران انقلاب ایران محسوب می­شود.

وی افزود:سوم خرداد در نیروی دریایی ارتش بسیار مهم و خاطره انگیز است و یاد آور دفاع 34 روزه تکاوران نیروی دریایی ارتش و کارکنان پایگاه دریایی خرمشهر است که چگونه در مقابل لشگر تا بن دندان مسلح بعثی ایستادند و از شرف و غیرت این مرز و بوم دفاع کردند و توانستند ضمن شکست استراتژی دشمن مسیر دفاع مقدس را عوض کنند و افتخار بیافرینند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:578 روز بعد از سقوط خرمشهر بود که آزادی خرمشهر عزیز صورت گرفت و مساله مهم در این آزادی اولین عملیات مشترک بین سپاه و ارتش به نام "الی بیت المقدس" بود که با طرح ریزی شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار رضایی انجام گرفت و فصل جدیدی را در جنگ تحمیلی رقم زد و پس از آن پیروزی های زیادی به نفع ما صورت گرفت.

وی افزود:19000 اسیر و 16000 کشته، تلفات دشمن متجاوز در این عملیات بود که نشانگر پیروزی قاطع ما بود.

دریادار بیغم درادامه خاطر نشان کرد:امروز هم کشور ما با تمام فشار ها و تحریم و تهدید ها سربلند و امن است و سند این صحبت، اوضاع مشوش کشور های همسایه است که دستپخت استکبار خبیث در منطقه است ولی با وجود تمام این آشوبی که مستکبرین در منطقه ایجاد کرده اند رزمندگان ما به خوبی توانسته اند امنیت کشور را ایجاد کنند تا استکبار و ایادی  آن  نتوانند حتی فکر تجاوز به ایران را هم در ذهن خود جای ­دهند.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: